
Start Binnenkort: Collectieve systemische opstellingen: 'Het Onderwijssysteem spreekt'
Met een groep betrokkenen uit het onderwijs gaan wij onder begeleiding van Systemisch Coach en Opsteller Jolijn Fiddelaers op reis om te onderzoeken wat het onderwijssysteem zelf te vertellen heeft. Geen plannen van bovenaf, maar inzichten die van binnenuit ontstaan, in contact met de onderstroom.
Binnen dit traject is er ook ruimte voor geïnteresseerden om eenmalig deel te nemen aan de opstellingsdagen.
📅 Beperkte plekken beschikbaar – voel je de uitnodiging?

Holistisch Onderwijsadvies –
Samen bouwen aan onderwijs op maat
Hoe kunnen we elk kind geven wat hij of zij écht nodig heeft? Hoe bewaken we het groepsproces en de structuur, terwijl we successen vieren en kinderen die meer uitdaging zoeken of tegenkomen, erbij houden? Dat zijn de vragen die mij drijven.
Ik zet mij graag in voor scholen, leerkrachten, changemakers en ook ouders om bestaande of nieuwe onderwijsconcepten vorm te geven, met aandacht voor ieder kind. Ook bij complexe situaties, zoals thuiszitters of leerlingen met specifieke behoeften, bied ik praktische oplossingen door te luisteren, mee te denken en buiten de gebaande paden te kijken.
Mijn aanpak draait om omdenken, voelen, echt luisteren en bewuste keuzes maken. Vanuit mijn ervaring als bewuste moeder, jeugdhulpaanbieder en holistisch onderwijsprofessional pleit ik voor het ‘heel houden’ van kinderen. Dit betekent dat zij zich volledig mogen ontwikkelen tot hun eigen, unieke potentieel – zonder prestatiedruk, maar met ruimte voor vertrouwen en groei.
Of je nu werkt in het onderwijs, een onderwijsconcept wilt vernieuwen of ondersteuning zoekt bij thuisonderwijs: ik sta naast je. Samen ontdekken we hoe kleine bewuste stappen een grote impact kunnen hebben op kinderen, teams en het leerproces.
Voor wie?
-
Onderwijsprofessionals die zoeken naar vernieuwende ideeën of ondersteuning in hun werk.
-
Ouders die begeleiding zoeken bij thuisonderwijs of voor kinderen die vastlopen.
-
Teams die willen werken aan meer balans, zelfbewustzijn en samenwerking in hun onderwijspraktijk.
Ik nodig jou en je leerlingen van harte uit om op deze reis mee te gaan, op weg naar een generatie die bewuster, zelfverzekerder en in balans met zichzelf en de wereld leeft.
Benieuwd wat we samen kunnen bereiken?
Laten we in gesprek gaan. Samen bouwen we aan onderwijs waarin ieder kind de kans krijgt om te bloeien.